lördag 15 oktober 2011

Det är svårt att le..

Det är svårt att le när man mår dåligt.
När man har en otrolig saknad och längtan..
Hur ska jag kunna må bra utan Fabian?
Det är ju han som gör detta livet värt att leva.
Utan han hade jag antagligen varit något hemskt nu..
Det är han som gör att jag går på mina egna fötter..
Jag är trött på att gråta, trött på att vara ledsen hela tiden..
Jag saknar min son<3

Jag ger upp allt för dig, bara vi får vara tillsammans för alltid.
Du är mitt allt, du är min värld!
Du är det finaste som någonsin skapats på denna jord.
Du är perfekt!
Du är min son och jag den stoltaste mamman i världen!
Ingen INGEN är bättre eller viktigare än dig!

Jag älskar dig av hela mitt hjärta och snart kommer jag och gosar med dig<3







Lägger in en bild sen jag och älskling fira vår års dag <3


1 kommentar: