tisdag 22 maj 2012

Skriver inte ofta här inne längre.
Försökt få in så jag kan blogga genom mobil men ja jag förstår inte hur man gör bara =)

I dag blev det en tidig morgon på sjukan. 
Men allt var bra:)
 I dag har vi varit på apoteket o hämtat ut en del, köpte medel till Lars med
som han ska ha till operationen.
Så i veckan gäller det, självklart är jag med han varenda minut.

I Lördags kom Lars kompis o hans flickvän vi satt uppe länge och spelade spel o pratade en massa.
Så här var jag klädd iaf :)


Fredag hämtar jag hem min prins..
Ahh som jag längtar:)
Vi får se vad vi hittar på han har att välja mellan badet, busfabriken och Halmstad gillet.






Vissa saker försvinner inte ur mitt huvud, jag vet man inte ska lägga energi på folk som inte är värda det. 
Men vad man tänker och tycker kan man ju inte hjälpa.
Hoppas att någon gör något åt det som händer där.

Som min mamma säger "Behandla det som luft så blåser det bort"!


Får ofta en klump i magen av rädsla vad som ska ske.
Men jag sträcker på min rygg och lämnar det bakom mig.
För livet är vad man gör det till!


Längtar så otroligt mycket tills vi ska flytta =)
Ska bli underbart och då flyttar min fina son hem helt igen<3
Kunde inte varit lyckligare!



2 Fina killar<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar