söndag 27 maj 2012

Mysig helg!

I helgen har min fina son varit här han o jag har passat på att ha egen tid.
Vi har varit på stan på Halmstad gillet o lekt av oss lite :)
Fabian red med o han älska det :)
Underbart att se lyckan i han.<3

Min fina fästman har legat hemma:(
Stackare är ett litet ord vad jag känner för han.
Hoppas på att han blir bättre snart o så han med han njuta av det fina vädret.
Men Fabian o jag har varit duktiga vi lagar mat o hjälper han där han ska. 
Så vi har inte bara lämnat han!

Han behöver sova ut efter operationen o det är ganska svårt om man är många hemma.



Nu ligger killarna i sängen o kollar på Lego filmen, Fabian älskar den.
I morgon åker jag ner med Fabian till hans mormor o Kalle.
Då ska han spela sitt nya spel som han handlade i Lördags.

Får ju inte glömma att jag har fått en jätte fin mors dag present i dag:)
En jätte fin klänning med matchande strumpor.
Vi passa på att äta tårta med i dag, det var något vi alla gilla :)

Om 2 veckor åker vi ner till Toselilla:)
Får hoppas på fint väder o att Lars blivit frisk så han med kan göra saker.
Annars sätter vi han i skrindan o drar han med oss:)

Nej nu hoppar jag ner i sängen med dom andra o njuter av tiden att få ha min fina son här =)
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
 

                                                            Fabian o statyn 91 i stan
                                        Spelar handboll (blev fotad så får se om det kommer i någon tidning)

                                                         Här rider han på hästen :)
   Var en trött kille på kvällen 

                      Här är min fina morsdag present :)                          

1 kommentar:

  1. Vad skoj du börjar blogga lite igen :) hoppas allt är bra med dig.

    SvaraRadera