onsdag 13 mars 2013

6 Veckor :)

Bara 6 veckor kvar till vi beger oss mot älskade Skåne land!


Jag eller vi längtar så otroligt mycket om bara 6 veckor går flyttlasset ner till Sjöbo.
Jag har en helt underbar familj som hjälper oss jätte mycket i detta o fixar o donar för oss.
Tur är det annars hade jag väl inte kunnat sova på dessa 6 veckor:)

I morgon åker jag ner o hämtar Fabian på skolan, för sista gången åker vi till Halmstad tillsammans.
Vi ska ha en mysig helg o hoppas på att snön ligger kvar så vi kan åka lite pulka.
Annars får vi ut i skogen o jaga drakar eller något:)

På Söndag beger vi oss mot Skåne igen, får träffa fasters prinsessa då med en stund.
Tur börjar få lite abstinens, Världens finaste Leia.

Blir en heldag med Mamma o Fabian på Måndagen då det ska hämtas pass o se om hans nya glasögon med är färdiga. 
Sen ska vi bestämma färger, golv osv till vår nya lägenhet.
På Tisdagen är det modevisning är lite små nervös vet hur benen darra förra året.
Men jag ska nog klara det galant:)

Sen åker jag "hem" till Halmstad igen o fixar lite här så allt är färdigt tills vi ska flytta.
Packat ganska mycket redan faktiskt.
Efter Mamma,Kalle & Fabian varit här i början på April packar jag ALLT.
Det finns alltid mer o sortera än vad man tror.

Sen blir det dop med innan vi hinner flytta ner.
Tror jag hittat något perfekt att handla men inget dop skit.



Min fina familj <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar