söndag 31 mars 2013

Saknaden som aldrig försvinner

 Jag saknar dig så min fina vän.
Jag kan o vill inte förstå vad som hänt än i dag.
Jag saknar ditt skratt våra samtal som bara vi kunde föra.

 Du var min bästa vän den jag kunde säga allt till utan du dömde.
Den jag kunde skratta med åt saker som inte ens var skoj.

Jag älska/älskar dig så mycket o hoppas du kommit till ett bra ställe där du mår bra.
Men du lämna många efter dig som saknar dig så mycket.
Alla våra planer Veronika du tog dom med dig när du försvann :(
I bland gör det så ont i mig när jag tänker på allt som vi skulle göra.
Alla är borta allt!!

 Du är fortfarande min bästa vän o hoppas du på något sätt finns med oss ändå <3
Jag glömmer dig aldrig!

För alltid borta men aldrig glömd i våra hjärtan är du göm!!


 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar