söndag 13 juli 2014

Living me life!

Det ska väl egentligen alla göra men efter all skit i ens liv man fått utstå, så väljer jag hur jag vill leva mitt liv!

Mitt liv är med min son Fabian!
Mitt liv går ut på att ge mitt barn ett bra liv med bra förutsättningar.
Att få dela alla mina dagar ,med honom och se han utvecklas.
I Fredags va det simavslutning för han och han hade tagit ELVA märke!
Trodde jag skulle svimma av stolthet <3


Dock var ett simmärke slut, men det kommer in nästa vecka igen :)




I morgon är det dags för Fabbe att åka till High chaparral med mormor o Kalle.
Han har en toppen mormor o Kalle som alltid fixa o donar för honom!
Även för mig såklart :)



I Fredags va Fabian i Halmstad med morbror o familj på Äventyrs landet.
Vilken familj jag har!
Jag är så tacksam till jag har er allihopa!


Nu dags att packa till Fabian så han har allt med sig :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar