torsdag 3 juli 2014

Sommar & Regn

Vilken sommar!
Bara regnar & regnar.
Men det blir vad man gör den till :)

Midsommar fira vi med familj och släkt jätte trevligt
Fabian,jag & Lars på midsommar.


Förra veckan åkte Fabbe & jag ner o hämta tjejerna hos deras mamma.
Vi hade en super mysig dag tsm.
Hoppade på "lille tåget" som tog den stora rundan i skogen o förbi stranden.
Sen avsluta vi med glass innan vi åkte hem:)


Lars & jag hade
 2 årig förlovningsdag  22/6 <3


I morgon tar jag min fina kille & åker in till Malmö, till sommarlovs morgon & kollar på !
Så kanske ni ser oss i rutan ;)



Nästa vecka åker jag & Lars med Fabian till Zoo i Köpenhamn .
Så mysigt att bara få tillbringa en heldag med mys med mina fina killar <3

 
Ha en underbar sommar alla, hoppas solen skiner på er!
Skriv gärna en kommentar:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar