tisdag 31 maj 2011

Efter denna dagen kommer en till

Älsklingen kom hem tidigt från Krami i dag vilket som jag blev glad över.
För då fick jag mig en bamse kram mycket tidigare =)
För det finns ingen som kramas som han<3

Blivet 2 cykel turer med i dag , den ena blev att handla mat till Nisse & Doris!
Det blev detta.



Så nu är dom mäta =)


I morgon blir det att åka buss & tåg hela dagen, för i morgon är det möte i Tomelilla.
Lite nervöst, men jag vet att jag fixar detta..
Som tur är jag inte helt själv..

Sen när jag kommer hem vet jag att jag bara kan krypa upp i 
Lars famn, o bara få va...

Saknar min kille så mycket..
Känns som hjärtat dras i lite..
Men jag vet att en dag får du vara hos mig igen..
Bara till att hoppas det är väldigt snart!
För ingen kan älska dig som jag "din mamma"!!




Längtar efter alla dagar för aldrig ska jag släppa taget & sluta kämpa...
ALDRIG!!!


MIN FAMILJ <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar