torsdag 26 maj 2011

Ord sårar............

Om du förstått att alla orden du sagt till mig sårar..
Hur det blir ett stort hål i mitt hjärta..
Du är den personen som sldrig får säga så till mig...

Ja jag har levt ett liv som det varit mycket fel val i..
Men du kan inte klandra mig för det i hela mitt liv..
Jag valde inte att bli sjuk, visa vägar har jag inte valt utan det gjorde min sjukdom..

Men kan du sluta älska mig för det?
Kan du hata mig så?
Tänker du stänga mitt ute?

Jag älskar ju bara min son..
Min fina son..
Mamma & son för så ska det ju faktikst vara< 3


Sluta hata mig...

O tänker du fortsätta får jag torka bort tårarna o fortsätta mitt liv..
För jag har ett liv nu, ett liv som jag älskar..
Jag har en familj..
Om du bara velat öppna ögonen & hjälpt mig i detta..
Vrf ska det bli den svåra vägen när vi kunde hjälpts åt med den lätta..

Läser du detta vet du vem du är...
Så snälla tänk på mina ord?!




Fabian mammas liv<3
ALDRIG utan dig...



Lars min finaste utan dig vore livet mycket svårare
Tack för du finns i alla lägen & att du är min..
Jag älskar dig så!!!!



Mina killar



Aliis si licet, tibi non licet!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar