torsdag 19 maj 2011

Man ska inte klaga över livet!

Men det gör jag ändå?!

Underbara dagar med Lars flickor...
Varit på bus fabriken i dag med deras Faster Frida,Kusin Melvin & deras Farmor.
Detta tyckte alla barn var toppen, tills elefanten kom, ushh då var det panik..
Men tuffast var Nikky när hon räckte upp pekfingrek o rynka pannan o sa "fy fanten"!



Men även om jag är lycklig för Lars skull att han får vara med sina underbara döttrar..
Sätts något annat i gång som gör så ont!
Saknaden efter min fina plutt blir otroligt stor, det är den alltid men 100000 gånger värre.
Att få ha han i sängen på morgonen, mysa med han i sängen ha dom stunderna som bara han o jag kan!
För min kärlek till han kan inte jämföras med något<3<3
Min fina Fabian....


Hoppas på tid hos dom nu...
Behöver VERKLIGEN det!
Känns tom lite panik...
Känner mig väldigt ensam o behöver dom som lyssnar..
Jag är inte ensam det är inte det, men att bli av med något man haft i 10 år som 
varit en trygghet är inte så lätt..

Känner mig lite ego när jag skriver detta, men jag är värd mer..
Att behöva bli slut i hela kroppen av sitt egna huvud kan vara jobbigt i bland..
Jo jag har vant mig efter alla dessa 10 åren, men det är fortfarande jobbigt...



ALLA VÄRLDENS PUSSAR O KRAMAR TILL MIN FINA KILLE SOM FÅR LIVET ATT BLI LÄTTARE <3<3


Du är mitt allt & inget betyder mer än du!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar