torsdag 15 december 2011

Det är inte lönt för jag kommer ändå aldrig förstå?

Ni får gärna hitta på saker om mig sprida rykten..
Men det är inte mig ni skadar utan er egna familj medlem.
Jag hade haft er i mitt liv i 7 månader jag kan fortsätta mitt liv utan er.
Det gör mig inget!
Så klart jätte tråkigt men jag överlever..
Men att göra så mot sin egna familj e för mig helt rubbat!
Hur kan ni gå bakom ryggen på någon så?
Ni ville han skulle flytta hit, men vad gör ni?
Ni skiter ju ändå i han, han ska göra allt!
 Men ni då?
Varför ska han kämpa för något som inte bryr sig om han?
Ni har hört o bla bla bla..
Men har ni själv frågat han?
Nej!!!

Det är inte lönt jag försöker förstå mig på er..
För det kommer jag aldrig göra.
Men ni är egoistiska hela bunken!

Bara för någon inte ville erkänna den gjort fel så utesluter ni oss?
Det är så Jävla puckat rent ut sagt!

Ni prata skit om någon till mig så mycket o helt plötsligt är den jätte bra nu?
Ni fick mig att tro saker om denna människan som var helt sjuka.
Men som sagt det är så ni gör försöker få alla till att hata en människa?
Vrf?
Jag förstår inte?

Ska bli skönt att lämna detta stället bakom sig o skaffa en riktig kontakt med folk som är vuxna o bryr sig o som lämnat fjortis stadiet!!

E detta med sant så vet jag inte vad som händer!
Så jävla sjukt allting!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar