torsdag 15 december 2011

Lussa lite :)

Har haft underbara dagar men min fina kille.
Var i Ystad en runda i Måndags, mys dag hela Tisdagen och Onsdagen var det dags för han att gå lucia :)
Han var så fin min lilla peppar kaks gubbe..
Kan aldrig bli stoltare än jag är över honom!
Han är så perfekt..

Sebbe,River och Fabian

Min fina kille



Tisdagen pyssla vi med lite, blev ett julkort till mig o Lars o ett till mormor & Kalle.
Sen baka vi även lite peppar kakor..





Saknar min kille grymt mycket redan :(
Men får ner och mysa med han nästa vecka igen :)
Längtar såååå <3










Vad ska jag göra?
Vad man än försöker är det fel?
Det var inte vi som valde detta krig!
Men det är vi som e dom dumma?
Börjar tro detta är omöjligt?
Ska bli skönt och lämna detta stället bakom sig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar