lördag 17 december 2011

Måste lära mig att inte lite på någon!

INGEN TVINGAR NÅGON ATT LÄSA DENNA BLOGG!


Undrar just nu hur många man kan lite på i denna värld?
Vem e den som skyddar min rygg om något skulle hända?
Vem sänker mig mer än gärna?


Är så trött på att man ska göra allt för alla o sen ska alla hugga en i ryggen till slut?
Vrf?
Vrf kan man inte bara vara glad att någon annan människa har det bra?
Måste man dra ner alla om man själv skulle må dålig?
Suck..
Har lärt mig man ska inte vara snäll till folk iaf, man ska inte försöka hjälpa eller prata med någon.

Kan säga jag har en vän på denna jord jag skulle berätta allt för!
EN ÄNDA o det e du Jessica!


Jag kommer inte hjälpa människor mer kommer inte vara snäll och jag kommer skita i er totalt!
Jag ska inte sänkas för jag vill vara snäll!
Hädan efter e det min familj som gäller o resten pissar jag faktikst på!
Jag bryr mig inte ett dugg...

Kommer älska den dagen vi beger oss härifrån :)
Hoppas hoppas hoppas på detta nu, vi vill verkligen ha den :)



Min Lycka i livet är min son, han lyser upp det värsta mörkret på denna jord.
Att få vara med han är det underbaraste som finns.
Att få vakna upp o se hans fina ansikte titta ner på mig (medans han killar en under hakan).
Han är min gåva han är mitt allt, o inget kommer någonsin kunna mätas i vår kärlek.
Älskar min fina sambo med (blivande man)!
Aldrig har jag haft det så bra som jag har det med han.
Att veta jag är älskad!
Att få tillbringa mina dagar med han är helt underbart<3
 Jag älskar dig så Lars.


1 kommentar:

  1. Underbara fina Lina det värmer mitt hjärta att veta att du känner så om mig men det gör mig ledsen att folk beter sig som dom gör.

    Älskar dig <3

    SvaraRadera