torsdag 29 december 2011

Gå alltid din egna väg

Sitter just nu helt slut framför datan, har inte blivit mycket sömn i natt.
Snart börja på att vika tvätt o hänga in den, sen ren bädda Fabians säng.
Kl 2 i morgon åker jag ner för att hämta han UNDERBART <3!
Saknar han så mycket, vill bara få ha han hos mig o få krama han.
Min fina underbara son!



Är så trött på folks skit snack.
Lärt mig att jag struntar helt i dom som bara ljuger och förstör.
Jag har annat att tänka på än folk som borde ta fatt i sina egna problem.
Tragiskt att bara för dom mår dåligt ska man dra ner andra?
Ushh..

Nej nyår kommer bli toppen i år.
Blir bara vi 5!
Kunde man fått det bättre :)

Sen den 2 åker vi ner och lämnar alla barn, blir kanske en runda in om Ikea då med..
Skönt att komma lite härifrån.

Letar efter lägenheter för fullt hoppas på en till våren.
Hade varit skönt att få ha sommarn där :)


Men visst Halmstad hade vi det bra i ett tag men nu tar vi nya tag och kan börja leva ett bra o normalt liv!
Ska bli så skönt att få flytta till ett nytt ställe och med nya människor:)
Längtar!!!



Julen var helt underbar.
Den fira vi hos min bror och hans sambo och så klart River.
Fabian var jätte nöjd med sina julklappar och sa 
"Det e den bästa dagen i mitt liv"
Blev en natt hos mamma och en hos pappa.
Den 23 åkte vi ner till pappa där spela vi bingo lotto och åt pizza.
Kommer inte i håg när jag umgicks med pappa så sist:)
Men det var toppen..

Nu ska jag hoppa i badet och mysa där en stund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar