tisdag 9 april 2013

3 veckor kvar!

Haft en underbar helg, i Fredags kom Mamma o Kalle o lämnade Fabian hos oss. 
Dom la på hotell o var på Ullared medan vi hade Fabbe mys <3

Vi har byggt pilbågar o pilar o varit ute i det fina vädret mycket.

Nu är det bara 3 veckor tills vi flyttar till skåneland igen:)
Som jag längtar, ska bli skönt att lägga allt som har med Halmstad bakom sig.
Men Halmstad har väl fört bra saker med sig med kanske?
Vet inte vad bara mer än massa motgångar o bråk.

Men snart snart snart är vi härifrån o kan börja ett liv där nere.
Ska bli skönt att kunna umgås med familj o vänner igen.
Men det bästa är ju Fabian<3
Att få bo nära han o få följa hans dagar.

Förra veckan trodde jag att jag skulle svimma av herregud så sjukt värld vi lever i.
Hur tänker folk?
Tänker dom alls?

Men en dag, en dag blir det bra det är jag säker på.
För har man rent framför sin dörr så finns det inget att oroa sig för.

Min fina familj!
Min son Fabian, Min sambo Lars o hans fina döttrar Jolly o Nikky.



Vi lever i motgångar för andra inte skulle klara av det!
Vi reser oss gång på gång o kämpar för det rätta.
Den dagen ni vet vad kämpa är den dagen kan ni klaga tills dess var tyst!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar