tisdag 23 april 2013

Slut i kanelen!

Börjar bli fruktansvärt trött o jag som nästan aldrig är trött utan somnar bara för man ska somna.
Visa dagar är så energi sugande, alla suger ut energin på en utan man hinner stoppa det.

Men i morgon är en ny dag som tur är.
Ska åka till läkaren o kolla upp trycket o smärtan i mitt öga, får se om han hittar något eller om det är ett mysterium igen!

Dessa jäkla år har jag haft sjukdomar titt som tätt.

Lungemboli 
Feber toppar varje vecka utan att veta varför
Hud sjukdom
O nu ögat igen.

Ahh jag måste vara allergisk mot hallanska luften.


Ahh på Fredag får vi nycklarna till nya lgh jag är såå glad.
Helt ny renoverad lgh kan inte bli bättre.

Ska även lämna in våra nycklar i Halmstad sen e det dags att säga hejdå till Halmstad.
Ahhh vad jag längtar efter min fina kille <3
Ska bli underbart att få följa hans dagar o få vara den mamma han förtjänat men som jag inte klarat av att vara.

Sommarn i skåne kommer bli underbar :)
Umgås med våra vänner
Vara med min fina son
Sen ska även Lars farbror komma ner till oss så det blir första gången dom ses :)


Nu hoppar jag i säng så jag orkar fortsätta med allt i morgon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar