tisdag 23 april 2013

Mitt dröm land

I natt har jag haft hemska mardrömmar, skulle nog aldrig pratat om det där meteorit regnet.
Haha har drömt det regna ner utomjordingar o dom klättra upp på balkongen o tog mig.
Jag vakna i min egna säng iaf så det va inte sant :)

Hitta en jätte bra app i går.
Med massa rabatter osv.
Just nu finns det 50 % på valfri vara på jysk.
Ska man passa på att handla någon möbel nu till nya lgh?

Även hittat en ny soffa jag vill ha till bra pris ska jag ta den med?
Hmm eller inget o spara det till resa?

Ahh att jag aldrig kan bestämma mig för en sak utan ska alltid ha 100 projekt på gång o inget av dom brukar fullföljas vidare bra.

Får väl se till att få ordning på lgh nu så jag kan börja flytt städa eller något?
Sen vidare på möte!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar