tisdag 23 april 2013

Var är mitt meteorit regnen?

Sitter vaken för jag ville kolla när det där meteorit regnet skulle komma.
Men det ända jag ser är ett stort moln så jag får väl bädda ner mig igen.

Mindre än 1 vecka nu så lämnar vi Halmstad för gott.
 Det ska bli skönt, riktigt skönt.
Sen vi flytta hit har allt handlat om en evig kamp, mot människor och sjukdomar.

Men jag och min sambo är starka, starkare än någonsin tsm <3
Allt folk tvingar oss att gå igenom får oss att förstå att vi faktiskt inte klarat oss utan varandra.
Nu flyttar vi till vårt 3 gemensamma hem UNDERBART.
I allt detta har vi haft TUR, o det e inget ord som brukar finnas i vårt liv så antar detta är ödet:)

Ska bli skönt att få umgås med våra vänner igen, att få vara den Mamma jag kan vara nu.
Kan inte förstå att MIN son blir 7 ÅR.
7 hela år vad hände liksom?

Jag är otroligt stolt över min fina kille.
Vilken underbar, rolig o snäll kille han är.
I år ska han få ha kalas på bus fabriken o få bjuda sina kompisar.
Han börjar bli stor,för stor.
Jag vill bara njuta av denna tiden som finns framför mig nu.
Jag har en helt underbar fästman som finns för mig i alla läge.
En fantastisk son som jag älskar mer än allt annat på denna jord, jag ska bara stanna upp o njuta.
Inte tänka så mycket på framtiden utan bara leva i nuet ett tag o få andas ut.

Finns mycket annat jag skulle vilja skriva, men jag sväljer ner det för det är det ända jag kan göra

Nu ska jag bädda ner mig hos min sambo o få somna tryggt i hans famn.
I morgon är det dags att packa städa o allt vad en flytt innebär!!


Kärlek till er som förtjänar kärlek <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar