torsdag 2 juni 2011

Det blev vi , för så stod det skrivet!

Min fina underbara pojkvän...
När jag såg dig första gången kolla jag lite extra på dig.
Men kände mig så nervös, jag våga inte slänga fram ett "hej"..
Det var den 2 Januari 2010.
Sen den dagen har vi varit oskiljaktiga!
(utom ett tag)

I dag känns det overklig för se var vi är i dag!
Vi har ett liv tsm, vi bilda oss vår familj..
Vi har gått igenm en del med det har inte fått oss att glida i sär,
utan stärkt oss som par ännu mer..
Kunde aldrig önskat mig något bättre..
Du är helt underbar och varje dag med dig är helt underbart..

Aldrig utan dig Lars, för utan dig finns inget vi! <3



Mammas fina kille du är i mina tankar 24/7!!
Finns INGET som kan få mig att sluta kämpa!!
Du är den bästa i hela universum, & jag älsakr dig så otroligt mycket..

Ingen kan som vi kan<3<3


Fabian & Mamma




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar