fredag 3 juni 2011

Tjat eller inte tjat

Kan tjata på i århundrade över hur lycklig jag är...
Men vrf skulle jag inte kunna göra det?

Har en underbar sambo som finns för mig i alla läge och som aldrig skulle
lämna mig sådär bara...
Han berättar alltid hur mycket han älskar mig och uppskattar allt jag gör..
När jag faller fångar han mig på en sekund..

Han är bäst och han är min<3<3




Det ringde precis i telefonen..
"Hej mamma, det är jag"
Världens underbaraste kille!!!
Han skulle berätta att hanskulle åka till Sövde och bada fötterna..
Jag fick följa med om jag kunde gå till Sjöbo=)

Han undra även om jag har besparingar mest så jag kunde köpa leksaker haha.
Men vilken 5 åring använder ordet besparingar..
Sen berätta han att han hade polis tröja, för ska man bli polis ska man ha det.
Självklart kom det som han alltid säger " vad gör lars, säg det är telefon till han".
Så han snacka på med Lars med =)

Gud vad jag saknar dig älskling<3<3

060430 Dagen som förändra mitt liv till det bästa...


Nu ska jag mysa med min stora kille och bara njuta av vilken tur jag har...
<3<3<3


Får inte glömma att svärmor, jag och Lars har ju varit och badat i dag..
Mysigt men ajabaja sa badvakten till Lars.
Catharina skratta och då säger han skratta inte detta är allvar ni får gå upp annars..
Hahaha..
Lite skoj var det faktiskt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar