tisdag 14 juni 2011

Det gör mig så ledsen

Att höra min älskade fina kille ledsen!
I går ringde han o va jätte ledsen:( 
Mamma & Kalle är på semester & han är hos min bror.
Min bror är världens bästa & han har det toppen där..

Men i går ringde han & ville jag skulle komma..
Att han sakna mig..
Kunde jag hämta han?
Just nu känns det som varför i helvete flytta jag så långt i från?
Jag ville bara springa dit & krama om han!

Han har hemlängtan & som tur e kommer mamma & Kalle hem i morgon..
Men i natt blev det inte mycket sömn, det ända jag hörde var Fabians röst när han var så ledsen.
O jag va för långt i från att göra något!

Fan,fan,fan!!!

Min kille ska inte behöva vara ledsen!

Men han har haft det toppen hos Sebbe dom har varit på Tosselilla & allt.
O han har sin bästis River där med & så klart Annelie.

Han skulle ringa i kväll med, hoppas på att han inte är ledsen..
Hela mitt hjärta bara krossas på 1 minut!



Han skulle ju varit hos mig egentligen, sin mamma!
Mina tårar kommer aldrig sluta rinna ner på mina kinder.
Men jag måste vara stark, stark för min sons skull!

För allt handlar om han.
För att han ska må bra, för det är det ända som betyder något!
För utan han, är jag inget!
Han är mina andetag, o utan han överlever jag inte..

FABIAN  FÖR INGET ANNAT SPELAR NÅGON ROLL!!




Ingen kan älska dig som jag för för mig är du hela världen<3<3

Inga kommentarer: