torsdag 23 juni 2011

Jävla skit Skalle!!

Just nu är jag arg,ledsen ja allt man kan vara känns det som!
Känns som jag står helt jävla själv!
Själv i en jävla öken eller något!

Men nej detta bryter inte ner mig!
För ingen kan någonsin bryta ner mig igen!
För det ända som får mig att kämpa är Fabian..
För det är han som betyder mest, mest av allt i hela universum..
Utan han vore detta livet iinte värt att kämpa sig igenom ens..

Vill åka långt härifrån.. LÅNGT!!
Vill vara med min underbara son, bara han & jag..
Mamma & son..

Där han & jag får all tid tillsammans!
För det är det vi behöver nu!

För tillfälligt känns det som jag inte kan andas.
Allt är in på en hela tiden & STOPP jag behöver andas!

Många gånger om dagen kommer frågan..
Valde jag rätt?
Har fortfarande inte något svar på det!
Ofta känns det som nej..

Känns som jag skulle behöva åka härifrån i några dagar.
Till min familj..
Till min SON...

Jag älskar dig så otroligt mycket Fabian..
Saknar dig så sjukt mycket..
Tårarna rinner ner för mina kinder, jag torkar bort dom men det hjälper inte..
Dom kommer lika fort igen!!

Fabian du är mitt allt, o inget kommer någonsin ändra på det!!








& just nu är du en riktig skit idiot!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar