fredag 1 april 2011

Tack bejbi


Säger till Lars jag vill ha en blogg, o vips när jag kommit upp ur badet hade jag en!
Designad & klar, bara att börja skriva:)


I går hade vi en underbar dag, massa mys vid hamnen.

         


Skulle inte vilja byta bort mitt liv mot något i värden, även om det kan vara ganska hemskt i mellanåt.
Men har en helt underbar sambo, en underbar son som är frisk..
Kan jag önska mig mer?
Får inte glömma att Lars har 2 underbara döttrar..


Min son säger att han ska bli polis, fast tror vi får ta det snacket lite senare.
Men när han var med mormor & skulle hämta hennes pass i Ystad.
Berättar han detta & vad får han?
En guide visning i polis huset, han fick sitta & titta i alla bilar.
Prova blåljusen & öppna & stänga grindarna där dom kör in bovar :)
Med sig fick han en polis nyckelring:)
Tack polisen för ni gjorde min sons dag!


När man har blogg är det tillåtet med ego bilder:

Så får bli det med innan det är dags att mysa ner sig i soffan.
Nu har jag använt min blogg för första gången, & det fixa jag galant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar