tisdag 5 april 2011

Som en vind

Dagen i dag började med ett besök till hamnen.
Där Lars morfars båt ligger.
Vi klättra upp i den o jag bara waoohh vad stor.
Lars skulle hjälpa han att bygga en skåps dörr till kylen!



Sen kolla vi runt lite på dom andra båtarna, & han har koll på alla båtar :)
Sen körde vi ner till Marinstugan.
Där fanns båtsaker tavlor från olika länder, delar från gamla vrak,
gamal dykarutrustning ja det mesta inom båtar.
När jag gick in där tänkte jag "hmm & hur kul kan detta vara" !
Men där fick jag, tyckte det va skit intressant & gick & kolla på allt.
Men fick be om ett par förklaringar vad visa saker var.
Så tack Lars morfar :)



Sen när vi kommit hem blev det mot Apoteket & hämta ut min paket :)
Som jag blev ur glad för, behövs inte mycket för man ska bli glad :)
Sen cykla vi till Tempo för att handla.
Så det blir Taco i kväll mums, & efterätt såklart:)
Det får bli sockerkaka med daim i:)
Har fått någon konstig dille till sockerkaka..
Sen blir den ur god ur Lars mammas form..



Nu får det bli att hitta på något för vi börjar bli väldans rastlösa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar