måndag 11 april 2011

Känslan jag aldrig trodde jag skulle känna

Känslan!
Känslan trygghet & den är underbar...
Den fick hela mitt liv att lyftas otroligt mycket..
Att känna sig säker ja känna sig trygg...
Att veta att man har ett tryggt liv för sig själv & barnen..
Att slippa den stora klumpen som man trodde att man inte skulle leva dagen ut.
Men den är borta & jag kan andas fritt...
Att slippa gråta på natten att kräkas av all panik..
Det är borta, nu ser jag fram emot att gå upp på morgonen..
Vill gå upp tidigt på morgonen för att inte missa dagen..


Helgen har vi tillbringat i Simlångsdalen..
Otroligt skönt att åka dit, är som en liten semester =)
Massa sol & lite bränningar...
Kollat på film med familjen Ewoldt, passat Frida & Roberts hus..
Sen umgåtts massa med Lars mamma...
Såna helger tycker vi om...
<3<3<3<3<3


Lars är i väg & jobbar nu...
Men han va nog ganska trött på mig i morse =)
hahahha...
Skulle ju bara försöka fixa allt bra...
Men han kan ju faktiskt själv...



Nu får jag cykla ner o handla lite mat så vi har det :)
I kväll blir det att baka:)
O laga god middag till min finaste<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar