tisdag 12 april 2011

Varför?

Detta är så otroligt jobbigt...
Låg & tänkte ett bra tag i natt på denna människa...
Vad den har i tanken??
Vill verkligen kunna tycka om denna människa & inbillar mig sj att jag gör det..
Men nej det gör jag inte. 
Bara jag tänker på denna får jag ont i magen känns som jag måste springa in på toa & kräka..
Känns som all kraft försvinner ur mig & i bland börjar tårarna bara rinna...
Vad ska man göra??
Kommer denna människa förstöra hela mitt liv?
Hur ska jag göra för det inte ska bli så?




Får ner & tvätta lite nu & sen kasta mig i sängen & dra täcket över huvudet...
Jag kanske är löjlig vad vet jag... Men detta är mina känslor





Min finaste, mina andetag du är mammas allt
& jag älskar dig så oändligt mycket...


Jag saknar er???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar