lördag 23 april 2011

Varför tvingar mitt huvud mig att tänka?

Tänka saker jag inte vill..
Saker jag inte vill göra..
Sluta SLUTA!!!!
Jag förtjänar inte må såhär..
Jag vill faktiskt leva..
Varför ska jag dö nu?
Jag är bara 22 år o borde få leva ett bra tag till!

Känns som jag sprängs inuti det gör ont i halsen...
Vill bara ställa mig & skrika "HJÄLP"!!
Hjälp mig i från denna kroppen, hjälp mig från jorden..
JAg är en glad tjej som för det mesta är omtyckt..
Men ändå är där något..
Något som får mig att bara vilja slänga upp ett rep o hänga mig.. 
försvinna från denna värld...
Att aldrig mer få andas hade varit så otroligt skönt..
Får sitta & skälla på mig själv för att inte skada mig...
Tänka på barnen...
Vill stoppa något under huden o bara dra så jag ser blodet..
Göra ett hål så smärtan kan rinna ur mig!!!
Men jag får INTE!!!!

Orken tar snart slut att kunna kämpa för min son, o när den orken tar slut..
Försvinner livet.. 
Då får jag lämna denna gryma kropp & värld!!

Att bara vara död!!
Rena himmelriket...
I bland undrar jag vrf jag födde Fabian..
För då hade jag kunnat dö..
O bara tänka på mig själv..

Men jag födde han & jag måste försöka kämpa..
Men hade varit skönt att bara kunna få något i livet o sluta kämpa alltid...
Känns som jag har någon inuti mig som bara hugger med en kniv, gör stora sår som aldrig kommer läka....
O så e det nog mina sår kommer nog aldrig läka...


Men än kan jag inte svara på den stora frågan om LIVET...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar