måndag 4 juli 2011

Längtan!


I dag har vi varit på loppis i Simlångsdalen..
Köpte en tv till flickorna som dom kan ha på sitt rum, och en data skärm till andra datan.
Sen var det hem till Frida & Robert..
Blev bus med Melvin & god mat (som alltid)!
Svärmor var oxå med...

Snart Torsdag!!!
Då ska jag åka ner till min underbara son & han & jag får ensam tid.
Skönt, längtar så & vill bara dagarna ska gå jätte fort..
Saknar han så otroligt mycket, han är allt,allt allt!
Får bli lite bad, ut i skogen & MASSA mys..
Blir att vi har en dag med min pappa med, Fabian tycker det ska bli så skoj att vara med Morfar lite..
Känns bara så tråkigt att det är bara till Söndag..
Men man ska ta tillvara på dagarna<3..
Ska bli underbart att ha han vid min sida när jag vaknar..




När jag åker hem på Söndag blir det in till Ystad & hämta upp Lars flickor hos deras Mamma.
Sen står Lars & väntar på oss när vi kommer..
Ska bli skönt att ha dom här igen=)
Lars saknar & längtar efter sina flickor så otroligt mycket..
Dom ska vara här extra nu till sommarn så blir att hitta på massa skoj..

Nu blir det att mysa vidare men min fina sambo =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar