måndag 26 september 2011

Är tårar alltid något dåligt?



Haft många dagar nu med massa regn:(
Men i dag hade vi turen med sommarväder nästan.. 
Vi var varit och handlat & varit på lekplatsen någon timme..
Flickorna tyckte det va skoj..

I morgon ska jag och flickorna i väg:)
Så dom kan få leka av sig med andra barn..
Båda tycker det ska bli jätte skoj..

Lägger in bilder i morgon var vi varit...



Nu i några nätter i rad har jag gråtit mig till sömns..
Det sista jag gör innan jag lägger mig är och kollar på min underbara fina Fabian..
Sen kommer tårarna...
Aldrig har jag kännt en sån saknad som jag gör efter han..
Han är mitt allt!!!!!
MITT ALLT!!!!!

O efter en paus på 20 min nu på bloggen så var det för han ringde<3<3
Min finaste underbara kille<3<3
Ahhhh jag blir bara så lycklig av att höra hans röst...

Söndag åker jag ner o myser med han =)
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...



Nu göra flickorn ai ordning för säng..
Sen mys med min fina man..
Som nu e rakad då jag tyvärr sög på att klippa hår:(
Men han e vacker <3<3


Det störst 


i världen
Till min fina underbar son!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar