torsdag 1 september 2011

Det är inte alltid så lätt!


Efter nästan 3 veckor på sjukhus är jag hemma nu.
Är jag frisk?
Nej det är jag inte..
Har bara fått mer koll på mina smärtor..

Efter detta har fått mig att vakna upp så otroligt mycket.
Ett tag tänkte jag fan att detta är mina sista andetag..
Nu är jag helt att ingen trampar mig på mina tår igen..
Ingen säger att dom inte tycker det är okej jag är sjuk!

För vet ni vad?
Vänd på er o gå mot ett annat håll för jag vill inte ha er i mitt liv.

Tänkte egentligen lägga in bilder o berätta om min sjukhus tid o hur jag ska behandlas här hemma nu.
Men inte i dag, det orkar jag inte..

Men dom människor som bara tänker på sig själv,
dom som kallat sig vänner i allt detta, men inte ens skickat ett sms!
Försvinn....




Tack för allt du gör för mig Jessica...
Älskar dig min fina underbara man <3

Min Fabian inget kan vara bättre, du är min värld <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar