söndag 18 september 2011

Ett svar till en jävla Idiot!!!!


Nu är Vi trötta på dig!
Du ska skriva ut massa på fb och buhu för dig!
Jag har aldrig tvingat Lars att välja sida, du har gjort så han inte vill ha med dig att göra!

Med ditt jävla skit snack och sen, vad har jag gjort?
Erkänn ist vad du gjort..
Ge fan i och försöka förstöra mellan oss...

Du kommer aldrig lyckas det ända du har gjort är och förstört för dig själv..
Vi vill inte ha med dig att göra och ännu mindre nu när du snackar om oss..

Säger jag fått en ursäkt men tar inte det som ursäkt att förlåt för jag gick ut med mitt barnbarn då FÖR HON VILLE!!!!!!!!!

Nu gråter över att du inte fått träffa dina barnbarn på 2 år men det var du själv som sabba det!
Du gick i mot din son o hans sambo!!!
Du förstörde er relation!!!
Du utsatte dom för något av det hemskaste som går!!!!
Älskar man sitt barn då??


Du kör att du är felfri men kan ta o berätta att det är INGEN. INGEN i hela världen o inte du heller!

Du vill lösa detta säger du?
Varför skriver man skit om mig till andra då?
varför skriver man till sin son och typ ber han välja på dig och mig!
Han ska få ha vem han vill i sin familj..
Vad är man för mor om man ber sin son välja?

Varför kan man inte släppa allt gammalt han gjort och bara vara skit stolt att han klättrat till toppen!
Vrf kan man inte låta honom glänsa?

Många tänker säkert Lina vrf skriver du ut det här?
Men kan svara på det, för hon skriver ut massa saker om oss på fb..
Detta är otroligt jobbigt och känner helt ärligt hon försöker psyka mig..
Bara för hon ska få ha sin son för sig själv..




Allt detta hände på 1 dag EN!
För jag sa en sak inte var okej..

Då var jag den största skiten i världen..
Men vrf ska jag inte få säga när en sak inte är okej?
I mitt egna hem?


Säger inte hon är en hemsk människa utan hon har gjort mycket för oss..
Men för att jag säger vad jag tycker ska det inte hända såhär för..

Hade vi valt att ha hon i vårt liv hade vi aldrig vågat säga något igen!
Vi måste tänka på barnen och oss själv i detta..
För aldrig jag skulle ta upp Fabian när hon finns med i bilden..
Vem vet var hon ringer då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar