tisdag 13 september 2011

I say HEY!


Vet knappt vad jag ska börja skriva ens?!
Varit massa på sistonde för oss.
Inte nog med allt på sjukhuset, sen skulle det bli bråk med.
Det sluta med att hon valde bort några för hon inte kunde säga förlåt :( 
Så jävla sorgligt, i bland borde man tänka på fler än sig själv.
Men vi har valt att gå vidare med vår familj.
För skit snack och lögner kan vi vara utan..

Både i går o i dag har jag och Lars haft en underbara dagar :)
Bara varit vi och njutit av tiden vi har med varandra.
I går blev det ut på loppisar o sedan satt vi ute och drack kaffe i det fina vädert :)
I dag begav jag mig till vårdcentralen för min spruta, men har blivet så van att sätta den sj att det känns läskigt om någon annan ska göra det.
Så jag tog den själv.
Efter det begav jag mig till sjukhuset för att röntgas för den 30 gången..
Hoppas på bra svar nu..

Hade varit skönt om dom sa oj lina dina lungor sen kanon ut :)
Men jag hoppas inte på för mycket i med jag känner att det gör ont fortfarande.

Älsklingen kom o hämta mig på sjukhuset o då åkte vi för att kolla på en lägenhet :)
Den var så fin och så perfekt!
Någon som känner sig sugen för att hjälpa oss flytta så säg till :)

Sen hem och äta o ha massa mys<3



Onsdag-Fredag!
Onsdag åkte jag o flickorna ner till skåne.
Jag skulle till Fabian o flickorna till sin mamma.

UNDERBART att få sova med min fina kille igen, underbart att få ha han i min famn igen!
Onsdagen var det bara mamma o fabbe mys, kom ju inte från på kvällen.
Torsdag hade vi hela dagen för oss själva, vi var ute i skogen,kolla film, lekte o på kvällen fick Fabian träffa Morfar en stund =)
Fredagen så var jag med Fabian på dagis dom fira 20 års då.
För 20 år sen börja jag på det dagiset så där var foto på mig sen jag gick där =)
Fabian trodde det var han på fotot så vi e verkligen lika sen jag var barn.
Sen kom tiden så det var dags att åka hem..

AAAAAAAAAjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj!!!!

E vad jag kan säga som det känns i mitt hjärta...

Pratade med han innan i dag :)
Hans röst får mig lyckligast i världen..
Längtar efter dig min plutt....





Lars min fina<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar