lördag 3 september 2011

Det är inte värt det!


Det är inte värt att lägga ner energi på människor som ger en dålig energi.
Antagligen ändras dom aldrig & man fortsätter må dåligt..
Det är inte lönt att ta chansen att ge dom chans på chans..
För man måste tänka på sig själv!


Just nu har jag kommit till ett tillfälle i mitt liv, där jag känner det..
Så jävla trött på folk som skiter i andra o bara kör sitt eget race..
Jag då?
Tror ni jag är en dörrmatta ni kan trampa på eller?




HELL NO!!!



Jag tar inget mer nu!
Jag skiter i hur arga alla blir på mig.
Jag har inte tid med ert trams när jag kan lägga all den energin på att kämpa för min son..
Min fina underbara son..
För,för han är jag hela välden & för mig är han hela världen!

Så varför ska jag må dåligt över saker som jag bara kan dra ett streck över?
Ganska lätt gjort & jag gjorde det precis!


Livet är rent för kort för att man ska behöva må dåligt..
Det finns alltid en väg för alla..
Trivs man inte med den får man ju gå in på en annan..
Man behöver inte göra det svårare än det är till..
Jag är inne på min rätta väg nu, o det finns inte plats till folk som förstör på den..
Så det är dags att rensa upp på vägen!!


Men efter allt negativt skrivande.
Så skirver jag att mitt liv är inte bara negativt ju :)
Jag har ju min underbara son, min fina sambo & hans finaste flickor <3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar