torsdag 29 september 2011

Flytt...

Ja på Onsdag skrivet vi kontrakt..
Ska bli skönt att flytta faktiskt.
Känns lite som en ny början igen :)
Och alla våra nya steg blir bara bättre och bättre..
Våra liv blir bättre..
Vi står på egna ben och det är otroligt skönt .
Även om vi skulle behöva flytt hjälp haha :)
Så någon som kan tänka sig köra, så hör av er..

På Söndag ååker jag till min fina kille, gud vad jag längtar efter han.
Han är den bästaste och finaste i världen<3<3



Känns lite tråkigt när man sj försöker släppa på allt för någon annanskull att den inte svarar..
bara skiter i vilket!!
Men kämpar man inte för dom man älskar?
Gör man inte något för dom, som dom gjort för hon?
Blir så ledsen att INGEN lyssnar på oss..
Därför e det tyvärr som det är just nu..
Men fick faktiks en inbjudan, men båda känner vad ska vi där och göra?
Inget är löst ska vi bara sitta o låsas att allt är bra?

När hon berättat för mig vad hela familjen tycker om mig, hur trötta dom e på mig.
Att allt handlar om mig.
Alla får trippa på tå för mig.
med andra ord ingen av dom gillar mig, vad ska jag där o göra då?

Nej!!

Min energi går på dom som älskar mig och dom jag älskar tillbaka..



I kväll blir det att färga håret..
Spännande:)



So long....

4 kommentarer:

  1. I love u fina Lina.
    Och tycker fan dom ska be om ursäkt för det dom gör mot dig.
    Är fan inte rätt.

    <3

    SvaraRadera
  2. Du är så underbar Lina!! Med allt du gått igenom nu på senaste förtjänar du all lycka en människa kan få!! Fortsätt va stark för din lillkille o dig själv. :-) Många pussar o kramar Madde

    SvaraRadera
  3. Jag älskar dig med Jessica:) Struntar i deras ursäkter nu.. Bättre jag inte har med dom att göra om man är till så mycket problem.. puss <3

    SvaraRadera
  4. TAck :) måste höra vilken Madde e detta =) kram

    SvaraRadera