måndag 25 juli 2011

Jag är ingen ängel men jag förtjänar ett liv!

Jag är stolt jag är stolt över där jag är nu.
Jag är glad jag lever utan droger.
Men jag är inte stolt över mina val på vägen.

Hur jag förstört för alla.
Vilken oro jag gett folk.

13 år jag börja dricka väldigt mycket. Börja även så smått med tabletter i slutet

14år Drack, åt tabletter, röka på & börja även med amfettamin.

15 år Börja jag med heroinet 

16 år heroin

17 år gravid, sluta med allt

18 år MAMMA det bästa som hänt mig...

19 år levde för min son

20 år levde för min son 

21 år Blev jag sjuk (inlagd) Missbrukare igen

22 år Sjuk (inlagd)fortsatte ett tag


Varit några runder på intensiven & psykiatriska avdelningar på denna tiden.
Men aldrig hade jag klarat detta själv.
Tack till alla som hjälpt mig att hitta tillbaka!

23 ÅR Lever ett helt nyktert liv.
Kan med all säkerhet säga ALDRIG dit igen!!



För nu vet jag att droger är inte utvägen.
Man måste ta i tu med sina problem för dom kommer alltid i fatt en..
om 1 år eller 10 år..

I dag lever jag för min son igen, för det är han som är viktigast.
Han som betyder allt i denna värld.
Och aldrig han ska fara illa, för sin egen mamma.
Nej ALDRIG!!

För det är jag som gett han detta liv, och då ska han få ett bra liv.
Han ska aldrig utsättas för något som är dåligt!
För han är värd mer än det finns ord till!
Han mitt allt..
FAbian, Jörn Tony

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar