lördag 16 juli 2011

Min son,mitt allt






Utan dig Fabian, har jag inget liv!
Du är mitt allt!
Varje dag utan dig är ett helvete!
Snart Fredag & då är du i min famn igen!
Jag älskar dig mer än det finns stjärnor på himlen!





För att du & jag blir VI<3









Jag hatar denna känsla, känslan av tomhet..
Vill gå & lägga mig dra täcket över huvudet, o inte gå upp från Fabian är hemma igen!
Jag är så trött, TRÖTT TRÖTT TRÖTT!
Har lovat vara stark..
Men kan jag hålla det?
Jag håller på att brista totalt och måste hitta ett sett att limma i hop mig innan det är försent!
Min sjukdom försöker jag hålla hårt i koppel!
HÅRT!!!
För den tar över, det gör den.. 
Men ALDRIG jag kommer tillåta det!
ALLLDRIGGGGGGGGGGGGG!


Hur länge till kommer jag klara mig utan dig Fabian?
JAg älskar dig så mycket!!
KOm hem, KOM HEMMMMMMMM!
Inget är skoj utan dig,inget.
Min värld e du, & utan en värld finns jag inte.
Du är mina andetag & utan dig kan jag inte andas!

Jag orkar inte mer!!
Bara kom hem till mig så du & jag får vara vi igen<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar