torsdag 14 juli 2011

Jag lever mitt liv som det står skrivet!


Men jag skriver själv mina sidor..
Jag bestämmer om hur mina dagar ska se ut.
Jag väljer vilka jag inte vill ha i mitt liv..
Jag tar ansvar över mina handlingar!
Jag säger förlåt när jag gjort fel!



Jag lever mitt liv med kärlek.
Kärlek varje minut!
Kärlek så stor att den inte går att förklara.
Kärlek mellan Mamma & son..
Kärlek mellan mig & min sambo..
Kärleken till min familj..
För utan kärlek är jag inget!



Älskar Lars så inga ord finns till för att förklara hur mycket.
Att få somna brevid dig varje kväll är underbart..
Att lägga mig i din famn och få känna mig helt trygg.
Att veta du finns där i morgon med!
När allt känns tufft behöver jag bara hålla din hand.
För då vet jag att allt kommer fixa sig.
För bara vi har varandra!
      
Jag har nästan allt i mitt liv, NÄSTAN..
Men mitt hjärta kommer värka så länge han inte är hos mig.
Min son, MIN underbara finaste kille.
Han som får mig lyckligast i världen.
För även om jag har ett bra liv nu, känns det som ett helvete..
Varje dag tänker jag på han 1000000000 gånger...
Försöker att vara stark för hans skull, och det är jag när jag träffar han.
Men att lämna han känns så fel, hur kan man gå i från ens son när han ber en stanna?
Jag säger alltid " Mamma kommer snart till dig igen" pussar och kramar han och sedan vinkar..
Går någonstans där ingen ser, och gråter..
Torkar bort tårarna och beger mig hemmåt, långt i från han.
Sitter mil i från han, och tänker tänk om något händer han, då tar det lång tid innan jag kan komma.
Tänk om han behöver mig fort?
Sen kommer alltid det, VARFÖR flytta jag?



Men jag har ju svaret på det!
Jag flytta för att kunna ge min son ett bra liv.
Att kunna ge han en stabil mamma som han kan lita på.
Ge han en mamma som är frisk.
Ge han den mamma han förtjänar.
För han förtjänar det bästa i hela världen!

Önskar varje dag att du är hos mig.
Men den dagen kommer och jag ska vara stark under tiden..
För inget är vitigare än dig Fabian!




Regnet fortsätter inget väder att vara ute i tyvärr..
Flickorna sitter och målar i sina böcker med deras pappa.
Varit bus och lek hela morgonen.
Jolly och Nikky leker restaurang.
Så vi blir serverade allt möjligt, men mest mjöl =)     
Det blir även några samtal till polisen, för att be dom ta tjuvarna till fängelset. ( deras låtsas tele)    
Nu får jag börja på lunchen för tjejerna behöver lite mat så vi orkar leka hela dagen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar