torsdag 21 juli 2011

På Fredag åker jag :)


Snart fredag snart tid med älskling =)
Längtar så mycket...
Men det ska hinnas med andra saker med.

Fira mamma på hennes 50 års dag
Gå på mammas 50 års fest
Njuta av tiden jag har med Fabian
Träffa Pappsen =)


Sen blir det väl 500 samtal till älskling för att se hur dom har det..



Har städat massa i dag..
USSHHH
Men vi har varit på stads parken med i dag =)
Barnen hade jätte skoj.
Men jag va lite rädd för mördar hästarna!

Alltid lika skoj att hitta på saker med er:)
Men ganska skönt att bara komma hem sen o lägga mig i Lars famn <3
Glömde skriva vi fika ju med .
Frida hade gjort paj med:)
Hon e grym på att fixa allt, för allt smakar så otroligt bra.
Tyvärr går det inte så bra för mig när jag försöker härmas =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar